Pustka

Każdy najmniejszy błąd
Przyspiesza
Życia bieg
Czasem trochę go wyprzedzam
Lecz ostatnio coraz częściej gubię się
W przestrzeni zwanej  p u s t k ą

Każde słowo
Każda "dobra rada"
Krąży wokół mnie
Lecz nic do mnie nie dociera
Jestem za szybka
Wiem tylko tyle
Że zdąże
Choć to w cale nie znaczy wiele
Dla mnie

Potykam się
Uderzam
Z impetem o ziemię
A w ustach mych piach
A w oczy wieje wiatr
Lecz wcale nie żałuję
Podnoszę się
I biegnę dalej
Bo przecież nie zawalił się mój świat

Ale wiem, że nadszedł już
Dzień Zmęczenia
Słabnę
Uciekam
Walczę
Ostatkiem sił
Czy mogę się tu zatrzymać?
Czy mogę w tej chwili odpocząć?
Pytam samą siebie
Lecz za mną dostrzegam

Pustka mnie dogania
Bym znów mogła
W niej
Się zgubić

Ale to nic złego
Ani dobrego
Tak już po prostu jest

I tyle.
~SztukaKreatywności

Komentarze

Popularne posty