ROCZNICA INSTAGRAMA. PODZIĘKOWANIA + 16 Faktów o mnie i o mojej twórczości

Z racji tego, że odkąd założyłam Instagrama minął już rok, a Ty wiesz o mnie tyle co nic, postanowiłam nieco się ujawnić i skazać Cię na poznanie mnie bliżej ;) 
Zaczynajmy!






     1. Pseudonim SztukaKreatywności miał być z początku tymczasowym nickiem, po którym nikt z moich znajomych nie miał mnie poznać. 
Chciałam przez rysunki i obrazy poznać samą siebie. Nie chciałam, by moje prace widzieli  moi znajomi, chciałam być poza tym. Wyjść poza granicę mojego pseudo miasta i zobaczyć coś więcej.
Jednak to nie znaczy, że zależało mi na obserwujących.
Instagram był na początku tylko zwykłą rozrywką, zabawą dla samej siebie, o której nikt poza moimi rodzicami nie miał wiedzieć. Miałam w ten sposób czuć się bardziej komfortowo, bez obaw, że ktokolwiek z moich znajomych to zobaczy. Chociaż nie ukrywam miło się zrobiły, gdy było Was coraz więcej :)

     2. Tak naprawdę mam na imię Alena.

     3. Mój super tajny nick po pewnym czasie okazał się niezupełnie taki tajny...
Moja koleżanka poznała jeden z moich rysunków, który widziała wcześniej w szkole. Zaobserwowała mnie, a następnego dnia w szkole spytała się mnie, czy SztukaKreatywności to ja - jak już pewnie się domyślacie: nie mogłam zaprzeczyć ;)

     4. Mam 13 lat (siódma klasa).

     5. Z początku miałam nazywać się ArtCreative, ale niestety ta nazwa była już zajęta na Instagramie, a mi nie chciało się bawić w wpisywanie numerków, czy modyfikowanie tej nazwy w jakikolwiek sposób. W końcu postanowiłam to sobie po prostu przetłumaczyć i jak widzicie - nie wymyśliłam żadnej lepszej nazwy, bo do SztukiKreatywności już się trochę przyzwycziłam.

     6. W ciągu roku stworzyłam 120 obrazów i rysunków, z czego opublikowałam na Instagramie 96, a wynika to z tego, że niektóre są nieudane lub są to ćwiczenia z rysowania, których postanowiłam nie upubliczniać.

     7. Popełniłam wiele błędów, jednak staram się na nich uczyć i więcej ich nie powtarzać.Kiedyś po jakiejś nieudanej pracy od razu popadałam w "depresje artystyczną" (takiego trochę artblocka), jednak teraz staram się raczej traktować takie prace jako ćwiczenia - co radzę innym artystom mającym ten sam problem co ja kiedyś.

     8. Dzięki prowadzeniu tego konta zrozumiałam jak ważny jest dla mnie czas.
     Kiedyś nie miało to dla mnie takiego znaczenia. Jedna godzina wte czy wewte nie robi różnicy - myślałam sobie. Jednak teraz mam kompletnie inne zdanie na ten temat.
Dam Ci teraz taki przykład:
Jest jakaś nudna lekcja. Nie uczymy się na niej niczego nowego. A ja zawsze mam wtedy wyrzuty sumienia, że tam siedzę i tracę czas, kiedy np. mogłabym w tym momencie malować.
I później mam strasznego doła, że tak mało twórczo wykorzystałam swój czas - przed założeniem Instagrama nigdy tak nie miałam. Tak, więc teraz czas stał się dla mnie czymś niesamowicie ważnym, a to wszystko przez miłość do sztuki, która wykiełkowała właśnie dzięki temu Instagramowi.

     9. Poza rysowaniem i malowaniem w wolnym czasie piszę wiersze lub swoją książkę. Robię zdjęcia i czytam :)

     10. Jestem samoukiem, nie chodzę na żadne zajęcia plastyczne.
We wrześniu byłam dwa razy w domu kultury na zajęciach z rysowania i malowania. Jednak to już nie było to samo :/ Wolę tworzyć u siebie.

     11. W nauce rysowania bardzo pomogły mi tutoriale na YouTube.
A najwięcej nauczyłam się od m.in:
- Sami
- Olsikowej
- Maksyma Wołczyka
- Elfika
- Black Worn Jeans
Polecam!

     12. Jestem uzależniona od zapachu farby akrylowej. Czy tylko ja tak mam, że mogłabym ją wąchać godzinami?

     13. Nigdy nie udało mi się jeszcze narysować realistycznej kobiety.
Nie wiem jak to jest możliwe, skoro kiedyś w ogóle nie rysowałam mężczyzn.

     14. Dzięki Instagramowi poznałam wielu cudownych ludzi.
Pozdrawiam <3

     15. Inspiracje na rysunki/obrazy biorę głównie z głowy.
Kiedyś wzorowałam się na różnych grafikach z Pinteresta lub na pracach innych artystów, jednak wolę poznawać siebie poprzez moją własną twórczość. (Nie lubię bawić się w kserokopiarkę :///)

     16. Założenie tego instagrama było najlepszą decyzją w moim życiu.
Zawsze chciałam mieć bloga, jednak nigdy nie miałam na to odwagi i prawdopodobnie gdyby nie mój Instagram nigdy byś tego nie przeczytał. Dzięki niemu stałam się odważniejsza i bardziej sobą. Sztuka jest dla mnie taką odskocznią od stresu i od wszystkiego co mnie smuci.
Zawsze gdy mam gorszy dzień uciekam do swojego pokoju, by tworzyć wyładowując cały mój stres i złość. Zawsze mi to pomaga i sprawia, że nawet najgorszy dzień, może stać się jednym z najlepszych.
Dziękuję Wam za to, że jesteście ze mną. Za wszystkie miłe komentarze, za wszystkie rady, za całą tą motywację jaką mi dajecie. Dzięki wam pokochałam sztukę jeszcze bardziej niż kiedykolwiek, za co jestem Wam najbardziej wdzięczna. Mam nadzieję, że następny rok będzie równie cudowny, jak ten! 
Dziękuję!!! Kocham Was!!!
~ SztukaKreatywności

Komentarze

Popularne posty