[Pamiętaj nigdy cię nie opuszczę]

Znalazłam sobie kolejną ofiarę,
Biedna dziewczyna myśli, że tak łatwo ją opuszczę,
Dzięki mnie będzie jej lepiej na tym świecie,
Proszę weź je, one zawsze ci pomogą.
Nie przejmuj się, nikt cię nie zobaczy,
Co z tego, że to nielegalne? Przecież należy ci się coś od życia.

Co tak mało? Śmiało! Weź jeszcze kilka,

jedna po drugiej, tabletka po tabletce.
Przywiązuję jej ręce do kolejnych sznurów,
One stają się mocniejsze gdy bierze więcej,
A na pewno będzie chciała jeszcze spróbować,
Bo przecież tyle już wycierpiała.

Nikt cię nie widzi, weź jeszcze jedną.

Zapomnij o tym co złe, tylko ciesz się tą chwilą,
Kochana weź jeszcze.
Przecież nic ci nie zrobię, tylko trochę ci pomogę.
Proszę masz tu jeszcze jedną paczkę,
Nie słuchaj ich, to ci nie zaszkodzi,
Zaopiekuję się tobą.
Będę twoją matką na dobre i złe.
Pamiętaj nigdy cię nie opuszczę, bo już je wzięłaś,
Ja ci pomogę,
Dam ci sens tego wszystkiego.
A gdy będziesz miała mnie dość, ja i tak już cię nigdy nie opuszczę,
Bo ja jestem Uzależnieniem.
Dobrem i złem,
Wyrokiem życia i śmierci.
I właśnie mnie musisz się słuchać.
~SztukaKreatywności

Komentarze

Popularne posty