"Magiczna" kredka z Koh-i-noor'a!

Kredka Koh-i-noor "Magic" 
Jest to nowa, całkowicie inna kredka czeskiej firmy, której "magiczności" raczej nie muszę tłumaczyć. Kupiłam ją w Empiku za niecałe 7 zł, a z góry mogę powiedzieć, że naprawdę warto!
Czy to kredką, czy ołówkiem jesteśmy czasami zmuszeni do zmieniania kąta pod jakim rysujemy. Przy tej kredce podczas manipulowania kątem uzyskujemy coraz to inne kolory, przez co możemy w prosty sposób uzyskać zaskakujący efekt.  Kolory bardzo dobrze się ze sobą mieszają, tak więc z trzech możemy uzyskać ich całą gamę.

Na opakowaniu, poza tym, że jest to 'Kredka "Magic" z wielokolorowym wkładem' nie ma żadnych przydatnych informacji. A szkoda, bo nawet podobają mi się te przypisy Koh-i-noor'a, jakie znajdziemy na innych przyborach tej firmy.
    Jest to kredka ośmiokątna, przez co mamy pewność, że nie stoczy nam się ze stołu. Gładko sunie po papierze, wygodnie się ją trzyma, kolory świetnie nakładają się na siebie wartswami - ogólnie nie mam się do czego doczepić. Dlatego w mojej ocenie kredka ta dostaje 10\10.

A tutaj, złączam rysunek jaki udało mi się wykonać tą kredką:


W sumie to by było na tyle. Mam nadzieję, że Ci się podobało. Jeśli też rysowałeś\łaś już tą kredką, koniecznie opisz mi Twoje wrażenia.
Udanego rysowania!
~ SztukaKreatywności

Komentarze

Popularne posty