Dlaczego rysuję lewą ręką?

Osoby, które śledzą mojego Instagrama pewnie natknęły się już na powykrzywiane i nierówne rysunki twarzy.
Jednak po co rysuję coś na wzór karykatury, skoro potrafię narysować 'normalne' twarze?
Otóż jako osoba praworęczna rysuję je lewą ręką.

     Rysunek robiony ręką, którą nie piszemy jest trudniejszy do narysowania, jednak moim zdaniem gdy narysujemy coś bardziej "nietypowego" i trudniejszego jesteśmy bardziej zadowoleni z efektów. Stawiamy sobie wyzwanie i trud podnosząc tym samym poprzeczkę. Ponadto osoby, które są zainteresowane tym co udaje mi się narysować, gdy tylko słyszą, że rysunek, który im się podoba powstał lewą ręką są bradzo zaskoczone i jeszcze bardziej zainteresowane moją sztuką.

Mój pierwszy rysunek lewą ręką powstał 16 maja 2017 roku.
Jest to jeden z moich pierwszych postów na Instagramie, więc możliwe, że nawet go nie pamiętacie.
     Do narysowania go zainspirowałam się Pinterestem. Widziałam coś podobnego w grafikach, a gdy próbowałam odwzorować to prawą ręką nie byłam zadowolona z efektu, dlatego bez zastanowienia chwyciłam ołówek w lewą dłoń. Wtedy było to takie: "Wow, udało Ci się! Ale to piękne!" - jednak teraz dopiero dostrzegam jak bardzo jest on niedopracowany. Ale cóż... Od czegoś trzeba zacząć.
     Później zaczęłam się bardziej zagłębiać w rysunki bez odrywania ręki, tyle że ja w przeciwieństwie do innych robię je lewą ręką.

Polecam takie małe "ćwiczenia". Są one bardzo fajne, a efekt jest dość ciekawy. A tutaj macie kilka przykładów moich prac rysowanych lewą ręką:
Pamięta ktoś jeszcze tą Francuzkę?
Tak, to miała być LP. Niestety wyszło jak wyszło :/

Uielbiam tą rybę.
Ten akurat powinniście pamiętać ;)

Nie bój się próbować nowych rzeczy. Testuj siebie i baw się sztuką. Mam nadzieję, że Ty również spróbujesz narysować coś w tym stylu za pomocą lewej lub prawej ręki. Podziel się w komentarzu jak Ci wyszło!

Udanego rysowania!
~ SztukaKreatywności

Komentarze

Popularne posty