Czym jest Sztuka?

Dla mnie to pojęcie jest niemożliwe do kompletnego określenia. Sztuka jest bezgranicznym tworem ludzkiej wyobraźni. Pochodzi od ludzi kreatywnych, dziwnych, pełnych emocji artystów, którzy jedyne czego pragną to zadać spokoju wenie i wykorzystać w pełni dar, jaki dostali od Boga.
     Sztuką określa się wiele rzeczy. Może być to obraz, rysunek, rzeźbę, ale może byc też to coś zupełnie nie związanego z technikami plastycznymi, np. zdjęcie. Człowiek tworzący sztukę staje się spełniony. Ugasza swoje ciągłe pragnienia, dla tej jednej chwili, by zanurzyć się w swojej pasji, w swojej sztuce. 

Człowiek tworzący sztukę sam staje się sztuką. Niezależnie od tego czy projektujesz ubrania, rysujesz, malujesz, robisz fajne zdjęcia, piszesz czy rzeźbisz, bądź robisz inne wymagające kreatywności rzeczy - jesteś artystą.
Jesteś Sztuką...

     Jestem tu, by przedstawić Wam moją sztukę. Chcę zostać zauważona, by być dumną z tego co osiągnęłam i popracować nad tym co zamierzam osiągnąć. Mam nadzieję, że mnie polubicie. Mnie i mój świat. Moją SztukęKreatywności...

Komentarze

Popularne posty